חיפוש באתר
 
Articles
מאמרים מקצועיים
מסחר אלקטרוני
בניית אתרים
קידום אתרים
מאמרים מקצועיים מסחר אלקטרוני

מסחר אלקטרוני

דף הפוסטים המלא של cdtech מציע לקוראים הסבר נרחב עבור כל הנקודות החשובות שבהם הם יתקלו בעת בניית אתר סחר או מסחר אלקטרוני באינטרנט

נכתב ע"י

mCommerce: מי צריך את זה?
 אם אתה בעל עסק שמעוניין למכור מוצר כלשהו online, אז סביר להניח שהתשובה לשאלה בכותרת
היא: אתה. יתרה מכך, ככל הנראה כדאי לך לשקול את זה מהר.

המאמר עוסק בטענה זו, כמו גם בהיבטים רלוונטים נוספים של שוק ה mCommerce: סוגי השירותים אשר בעלי עסקים מקוונים יכולים לספק, טרנדים עולמיים בתחום שכדאי להשתלב בהם ומגמות מקצועיות ושיווקיות שכדאי לשים אליהן לב.

למאמר המלא
מסחר אלקטרוני ורשתות חברתיות
האם לעסק שלכם יש דף אינטראקטיבי ב-facebook או עמוד עסקי ב-Linkedin? האם צייצתם לאחרונה ב-twitter או העליתם סרטון תדמית ב-youtube?
מחקרים שנעשו לאחרונה מצאו כי אתרי מסחר אלקטרוני משקיעים יותר ויותר תקציבי פרסום וכוח אדם למרחב הרשתות החברתיות. מדוע חשוב לנו כל-כך לכתוב comment על המוצרים השונים, להקליק Like ולקבל המלצות מחברינו? באיזו רשת חברתית כדאי לנו להתמקד? האם הרשת החברתית באמת עוזרת במיצוב המותג? מה לגבי העלאת אחוזי התעבורה באתר המסחר האלקטרוני? ובהגדלת הכנסותיו?
 

למאמר המלא
שימושיות אתר מסחר אלקטרוני – סקירה כללית

 כבר מעל לעשור שהמסחר האלקטרוני קיים בתצורתו הנוכחית, ומאז שנת 2000 הוא התפתח ללא היכר: אסטרטגיות מכירה קמו ונפלו; טכנולוגיות הומצאו, הצליחו או לא שרדו; מתודולוגיות עבודה נכתבו; אתרים וממשקי משתמש נולדו במיליונים, כל אחד מהם על-מנת לשרת מטרה זהה: הנעת הגולש לביצוע הטרנזקציה העסקית הרלוונטית.
למרות השינויים והדינאמיקה היום-יומית כמעט שעובר התחום, ישנן מספר אמיתות הקשורות לחוויית המשתמש של אתרים מסוג זה ואשר לא השתנו בעשור האחרון. במאמר שכתבתי בשנת 2004 עמדתי על חלקן, ומעניין לראות שאותם קוים מנחים, הרלוונטיים באופן מובהק לאתרי מסחר אלקטרוני, עדיין תקפים, ממש כמו שהיו לפני מספר שנים.


במאמר הקצר המובא כאן, אנסה לסקור באופן כללי עקרונות אלו.


למאמר המלא
3 שיטות וכלים לשיפור יחס ההמרה באתר מסחר אלקטרוני

 יחס ההמרה בין כמות הגולשים לכמות הרוכשים באתר מסחר אלקטרוני הינו נתון אותו בעל האתר שואף לשפר באופן מתמיד. ישנן דרכים רבות ומגוונות לשיפור יחס ההמרה. במאמר קצר זה אעמוד דווקא על שיטות המבוססות כלים טכנולוגיים פשוטים להטמעה ותפעול, אשר יכולים להשלים יפה את פלטפורמת ניהול האתר של האתר שלך ולסייע לשיפור יחס ההמרה באופן מהותי.


למאמר המלא
מהפכת המסחר האלקטרוני

מסחר אלקטרוני מציע חוויית קנייה זמינה וקלה לתפעול בשביל הקונה, מרחיב את קהל הלקוחות של המוכר ומקצר את תהליך המכירה עבור שניהם. בהתחשב ביתרונות משמעותיים כאלו – קל מאוד להבין כיצד המסחר האלקטרוני שינה את פני השוק.


למאמר המלא
אתרי מסחר אלקטרוני

היתרונות של אתרי מסחר אלקטרוני ברשת רבים מספור. המסחר באמצעות האינטרנט מקנה לנו הזדמנות למסחר ללא אילוצים של מקום וזמן, אפשרות להציג את המוצרים שלנו בתצוגה נרחבת ומפורטת, גישה לקהל יעד גדול כמעט בלי הגבלה, מעניק חווית קנייה נעימה לגולש - הוא הלקוח - ומאפשר רכישת מוצרים בתנאים נוחים, במהירות וביעילות.


למאמר המלא
בניית או הקמת חנות וירטואלית באינטרנט השלבים החשובים.

 מיקסום רווחים וצמצום עלויות היא שאיפה של כל בעל חנות – בין אם העסק שלו ממוקם בקניון, ברחוב או באינטרנט. אלא שבמציאות שבה חנויות וירטואליות צצות מדי יום כמו פטריות אחרי הגשם – נדרשת השקעה לא מעטה כדי למשוך ולהחזיק את הלקוחות.


למאמר המלא
אתר מסחר אלקטרוני – למי ומתי זה מתאים

המסחר אלקטרוני מציע חוויית קנייה זמינה ונוחה בשביל הקונה, מרחיב את קהל הלקוחות של המוכר ומקצר את תהליך המכירה עבור קונה ומוכר כאחד. המסחר אלקטרוני מציב בשורה אחת רשתות ענק וחנויות קטנות. למעשה, כל אחד יכול לפתוח דוכן בשוק האינטרנטי ואתרים מוצלחים מהווים תחרות יעילה גם לרשתות שיווק גדולות שהוקמו בהשקעה כספית גבוהה.


למאמר המלא
בניית אתרי מסחר אלקטרוני

האינטרנט הינו קניון הגדול בעולם, ואתרי מסחר חדשים נפתחים בו מידי יום ביומו. יתרונות המדיום הם כמעט בלתי מוגבלים: הזדמנות מסחרית בכל זמן ובכל שעה, אפשרות תצוגה בלתי מוגבלת נטולת מבלות מקום ומרחב, ויותר מכל – אינטראקציה מכוונת עם לקוח מעוניין בתנאים נוחים ונינוחים.


למאמר המלא
חצי הכוס המלאה של חווית המשתמש
 לכל מוצר יש ערכים רגשיים נלווים, שערכם רב מזה של השימוש הישיר במוצר.
בעולם היין מתעצמת התופעה הזאת, מפני שהוא נחשב למוצר הדורש מהצרכן מידה לא מועטה של תחכום וידע מוקדם - אם ניחן בהם, תעלה יוקרתו בעיני עצמו ובעיני שותפיו לבקבוק. אם לאו, הוא עשוי לחוש מבוכה ובלבול, רגשות שאינם תורמים לביצוע רכישה או לתחושה של שביעות רצון.

למאמר המלא
מסחר אלקטרוני בישראל – שחרור מעצורים
 במהלך ינואר התקיים שולחן עגול בנושא עתידו של המסחר האלקטרוני בישראל. הדיון המעניין, שקיימו גוגל והמכון הישראלי לדמוקרטיה, בהשתתפות בכירים רבים ממגוון תחומים הקשורים לעניין, עסק בראייה רחבה של הנושא והציף בעיות מאקרו מגוונות, ביניהן: מדיניות הרכישה הספונטנית שמעודדות רשתות השיווק בארץ; נושאי אבטחת מידע; חסמים לכניסת תחרות של שחקנים זרים; תמריצים רגולטורים; תמריצי מס ועוד.
למאמר המלא
מכשירים ניידים – הדור הבא?
מהם האתגרים הטכנולוגיים הבאים של תעשיית המכשירים הניידים בהקשרים של חווית השימוש ושל הפונקציונליות?
אלו עוד חידושי חווית משתמש צפויים בתעשייה המתפתחת הזו בשנים הקרובות?
סקירה קצרה זו עומדת על 6 מגמות מעניינות בעולם המכשירים הניידים, אשר עשויות להיות הדבר החם הבא. אלו מעסיקות גופי מחקר ופיתוח רבים כיום.

למאמר המלא
Crumpler: פאן, פאן, פאן!
חווית המשתמש באתר Crumpler מבוססת על ה - DNA של המותג האוסטרלי המצליח: החיים הם עונג בלתי נגמר, ואין דרך אחרת לחיות אותם מלבד בשמחה ותענוגות.
למאמר המלא
חנות וירטואלית - מיקסום הכנסות באתר סחר

ישנן לא מעט דרכים להקים אתר אינטרנט. בעזרת חברה לבניית אתרים, דרך שכירת שירותיו של בונה אתרים פרטי, בניית אתר דרך אחת התוכנות הרבות שמציעות פלטפורמות להקמה עצמאית של אתרים’ ועוד.

בניית אתר נכונה תתמקד בשני היבטים עיקריים: ההקמה והמימוש. עוד בשלב התכנון והבנייה, בוני אתרים מנוסים יידעו לתת מענה לדרישות שלשמן האתר נבנה, וכאשר מדובר באתר סחר בדרך כלל הכוונה היא למיקסום ההכנסות שהוא אמור לייצר, או במילים אחרות - מימוש ייעודו.


למאמר המלא
פתיחת חנות וירטואלית טיפים להקמת הסניף הווירטואלי של העסק שלך

 כבעל עסק, אתה ודאי כבר יודע שחנות וירטואלית יכולה להיות אמצעי מכירה ופרסום נוסף של עסק קיים , או חנות אינטרנטית קטנה העומדת בפני עצמה . כמו כל חנות, גם החנות הוירטואלית חשוב שתהיה מושקעת, יפה ובעיקר מתאימה ככל האפשר , כלומר לבקר באתר. חוויית הקניה צריכה להיות נעימה, קלה, ברורה וכמובן שהשירות חייב להיות אמין, מקצועי, מהיר ואדיב.


למאמר המלא
בניית חנות באינטרנט - מדוע אנחנו חייבים נוכחות אינטרנטית?

נוחכות אינטרנטית ברשת היא הכרחית למציאת אפיקי הכנסה נוספים לעסקת שלכם.
כיום חלק נכבד מהקניות שלנו , אנחנו מבצעים ברשת, זו הסיבה שאתם חייבים להיות שם!!! כל שכן כשמדובר בחנות וירטואלית באינטרנט המתפקדת


למאמר המלא
פתיחת חנות וירטואלית טיפים להקמת סניף ווירטואלי של החנות שלך

 אין עוררין על העובדה שחנות וירטואלית יכולה לעזור לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה מבחינות רבות:

מיתוג - המיתוג שלכם ברשת יתחזק וכתוצאה מכך גם המודעות אליכם תגדל.

מכירות - אין זה סוד שנתח מכירות גדול עובר למסחר ברשת, לא כדאי לכם להפסיד את ההזדמנות להיות שם עכשיו ומיד!


למאמר המלא
Nopcommerce - מסחר אלקטרוני וחנות וירטואלית
מה זה Nopcommerce? האם קיים מדריך בנושא? היכן ניתן למצוא מדריך לבחינת החוויה ואיכות האתר? במאמר זה תמצאו תשובות מגוונות לשאלות רבות, אשר יסייעו לכם לקבל החלטה נכונה עבורכם ועבור הפעילות העסקית שלכם.
למאמר המלא
בניית אתרי מסחר אלקטרוני בסביבת מג'נטו
מה זה מג'נטו? למי מתאימה הפלטפורמה? עד כמה היא פופולארית? האם קיים Demo לפלטפורמה? שאלות אלו ומידע נוסף וחיוני במאמר הבא.
למאמר המלא
מ'גנטו היא הפלטפורמה המובילה לסחר אלקטרוני
הקמת אתרים המבוססת על פלטפורמת Magento , הפכה למבוקשת ופופולארית בקרב בעלי עסקים רבים המבקשים להקים חנות מקוונת (אלקטרונית) הכירו את הסיבה
למאמר המלא
לקוחות ופרויקטים
רשימת הלקוחות של cdtech כוללת מעל 400 חברות במגוון תעשיות.
פרויקטים נבחרים
סיפורי הצלחה

בניית אתרים
קרא בהרחבה אודות השלב הראשון במסע המקוון של העסק שלך – הקמת האתר עצמו.

פרטים נוספים
צור עימנו קשר על-מנת להיפגש עם המומחים שלנו ולקבל פרטים נוספים אודות ה- Web Agency

הצעת מחיר
צור קשר
שירות לקוחות
מפת האתר
מסחר אלקטרוני
מסחר אלקטרוני
חנות וירטואלית
סחר אלקטרוני – מאמרים
Web Agency
פתרונות אינטרנט
בניית אתר
פיתוח אפליקציות מובייל
ליווי מיזמים
מערכת ניהול תוכן
עיצוב אתרים
תיק עבודות
אתר מסחר אלקטרוני
פורטל תוכן
אתר תדמית ומותג
אמרו עלינו
קלאסיקות
S.Wear
מוזיאון משואה
Aquatopia
קבוצת עמל
© כל הזכויות שמורות
Signed By  cdtech אופטיוייז שיווק באינטרנט
Content
צור קשר
שם מלא *
טלפון *
דוא''ל
חברה
פרטים
שלח
preloader
פנייתך נשלחה אל cdtech.

נחזור אליך בהקדם.

תודה ויום טוב.
פנייתך נתקלה בבעיה בלתי צפוייה.

אנא נסה שוב במועד מאוחר יותר.

תודה ויום טוב.